Jesień z ChiodoPRO


Hej Piękne :)  
Jesień tuż tuż i żal mi żegnać letnie kolorki i zdobienia...  

Pogoda jest ładna, nie ma co narzekać, wczoraj w słonku było bardzo ciepło, niestety różnica temperatur między rankiem, a południem jest taka, że wszyscy chodzą podziębieni. Ja też :( 
Paznokciowo - jesień, to taka pora roku, kiedy albo nie mam weny do zdobień, albo coś mi nie wychodzi…


Tym razem pomysłów mam sporo i sama nie wiem czy przed pierwszym śniegiem zrobię wszystkie założone mani ;) Spisałam pomysły, bo z moją pamięcią ostatnio krucho :p Nie będę Wam zdradzać szczegółów, powiem tylko,  że będą zdobienia matowe, bordowe, mocno błyszczące, dwukolorowce, pojawi się nawet zwierz ;) A Wy jakie stylizacje preferujecie jesienią?



Po recenzji produktów ChiodoPRO, nadszedł czas na ich praktyczne wykorzystanie. Dziś wzięłam w łapkę dwa jesienne brązy i zrobiłam z nich gradient, choć zdaje się, że na fotkach jest mało widoczny.  



Oba lakiery są na moich paznokciach dwuwarstwowe – kryją ślicznie. Pierwszy z nich to drobinkowa perełka, a drugi –  bardzo ciemny brąz z czarnym i brązowym shimmerem – ten użyłam solo również pod akcentowanymi paznokciami. Na tych właśnie, farbkami namalowałam jesienne listki. Oczywiście nie wyszły tak jakbym chciała ale trudno :p


Do zdobienia użyłam:

  • Odżywkę Lovely Nail Growth
  • ChiodoPRO 71,73 (lakiery tradycyjne)
  • Farbki akrylowe Madisi
  • Top CDN Vinylux
  • Gąbkę do gradientu, pędzelek Bqan #1



A u Was jak tam? Już jesień? A może wręcz przeciwnie i za wszelka cenę próbujecie zatrzymać lato?
Buziaki :)
Żaneta


26 komentarzy:

  1. Bardziej podoba mi się ten ciemniejszy lakier ;). A listki, jak zwykle, świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie nas wprowadziłaś w jesienny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne mani a lakier bardzo nieoczywisty, lubie takie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No widzisz ty to podjęłaś sie ręcznego malowania listków ja poszlam na łatwizne i wykorzystałam naklejki, bo aż tak zdolna nie jestem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wkomponować naklejki w mani, tak genialnie jak Ty to zrobiłaś też trzeba umieć! :*

      Usuń
  5. Szkoda , że za oknem ta jesień tak ładnie nie wygląda jak na Twoich paznokciach ( u mnie jest paskudnie ;( zimno i deszcz brrr...) Mam trzy lakiery Chiodo i chwalę je sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są najprawdę fajne ❤️ U mnie jesień w przeciwieństwie do lata pokazuje póki co bardzo ładna stronę ;) Co prawda nie ma dywanów szeleszczących liści, ale jest ciepło i słonecznie co mnie cieszy :D

      Usuń
  6. U mnie wszystko już jest jesienne: pogoda za oknem, samopoczucie i zdobienia na paznokciach. Szkoda tylko, że na drzewach nie ma takich pięknych kolorowych liści jak u Ciebie na pazurach. Śliczne brązy i piękne zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci te listki wyszły :) Ja raczej nie dzielę lakierów na te jesienne i letnie, bo po co :) Zwłaszcza jak taka pogoda pochmurna jak dziś, przyda sie trochę koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak :) Ja jednak jestem dość sezonowa ;) Czasem zaszaleję, ale jesienią generalnie stonowane barwy noszę na pazurkach, a neony już pochowałam. Czekają na lato ;) Dzięki Słońce :)

      Usuń
  8. bardzo fajne jesienne mani listki super wyszly

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne listki ;) nie wiedziałam że chiodo ma tradycyjne lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano ma :D I to bardzo dobre <3 Dzięki Kochana :)

      Usuń
  10. super kolory i piękne listki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne. Gradientu u mnie nie widać, ale to mało ważny szczegół :) Listek super! A co do jesieni, to nie lubię....my jeszcze zdrowi, ale Kruszek już chodzi jakiś podejrzany :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutno, szaro, buro, ponuro, wszyscy prychają... Nic, tylko spać ;) Dzięki Kochanie ❤️

      Usuń
  12. Śliczny wzorek! Nie miałam jeszcze lakierów tej marki ale co raz częściej widuje je na blogach i mają na prawdę ładne kolorki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger