Satynowy gorsecik


Hej :) 
Uwielbiam czerwone pazurki 💔 Są eleganckie, kobiece i baaardzo seksowne. I moim zdaniem pasują do każdej dłoni.



Są takie czerwienie, które kocham miłością największą. Jedną z moich ulubionych jest śliczna bombkowa czerwień Sophin GelLac 642. Kryje po dwóch warstwach, jest trwała i cudnie się nią maluje :) Malowałam nią już przy okazji walentynkowego zdobienia - klik. Tak wygląda souté:


Pewnie niektóre z Was pomyślą, że to profanacja, ale tym razem postanowiłam potraktować ją matowym topem, dzięki czemu nabrała satynowego charakteru – uwielbiam takie wykończenia!



Aby nie przytłoczyć piękna tej barwy zaakcentowałam po jednym paznokciu na każdej z dłoni. Zdecydowałam się na zdobionko gorsetowe. 



Pomogły mi w jego zrobieniu naklejki wodne. Te nałożyłam na paznokieć, do granicy naklejek sondą nałożyłam lakier i  dołożyłam sznureczki malując je farbką akrylową.


Użyłam:

  • Odżywkę Lovely Nail Growth
  • Sophin GelLac 642
  • Naklejki wodne BLE 905
  • Czarną farbkę akrylowa Madisi
  • Top matujący Lovely
  • Pędzelek Bqan #1

Powiem Wam, że zdobienie niby skromne, ale jednocześnie bogate, dość mocno skupiało na sobie uwagę. Nosiłam je przez kilka dni i bardzo mi się podobało. A Wam?
Pozdrawiam :)
Żaneta



28 komentarzy:

  1. Cóż - rozpisywać się chyba nie muszę - zdobienie przepiękne ;-)
    Bardziej ta czerwień podoba mi się w macie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* A ja sama nie wiem, która... Chyba obie wersje kocham tak samo ;)

      Usuń
  2. Zdobienie jest swietne:). Jestem w fazie zapuszczania pazurkow, wiec kiedys podkradne ten pomysl ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow! No jak Snaily coś zrobi, to nie ma zmiłuj, wszyscy się zachwycą. ;D Prze-pię-kne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze powiedziane - seksowne. :) Ja uwielbiam takie lakiery pokryte matowym topem. Pomyslowe i naprawdę piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Mam dokładnie tako samo zdanie na temat czerwieni na paznokciach jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy, Tyś moim guru odnośnie czerwieni. Ja przy Tobie to mały pikuś. Czerwień jest Twoja forever <3 Serio :D

      Usuń
  6. Wygląda na prawdę elegancko, a ta czerwień pociągnięta matem wygląda obłędnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O kochana zdobienie niesamowicie sexy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już nie wiem co pisać o Twoich pazurkach....no najpiękniejsze na świecie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś wielka zawstydzona mordeczka by sie w tym miejscu przydała :D Dziękuję Ci bardzo Kochana ❤️❤️❤️

      Usuń
  9. Cudowne!!!!!! Powiem Tobie, że mat w tym wypadku był genialną decyzją! Pasuje tutaj w 100%, a zdobienie do koloru dobrane perfekcyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne :) ten kolorek świetnie wygląda w macie

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja. Naprawdę genialny pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już pisałam na IG, ale w końcu dotarłam też na bloga, więc tu też napiszę: cudowne! Przepięknie Ci to wyszło - już bardziej sexownie się chyba nie da ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Są piękne i niezwykle seksowne! Niedługo wraca mój nie Mąż i sobie pomyślałam o stringach :D na pewno dałabyś radę hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, myślę, że nawet byłyby prostsze :P ;)Dziękuję :*

      Usuń
  14. piękne! zdobienie w macie pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger