ChiodoPRO Minnie story



Hej :) 
Dawno nie było malowanek farbkowych i troszkę mi się za nimi stęskniło ;)  



Nie wiem dlaczego, ale postacie z bajek lubię mieć na paznokciach jesienią… Może dlatego że mnie rozweselają? ;)



Bazą dzisiejszego zdobienia są dwa śliczne lakiery od ChiodoPRO. Piękna brzoskwinka oraz śliczny szaraczek. Oba lakiery kryją po dwóch warstwach – typowe kremy. Lubię połączenie szarości z innymi kolorkami.  



Serduszka, które widzicie to nieudany stempel z płytki to 37, płytka ta jest niestety kiepskiej jakości, wiele serduszek odbiło mi się niedokładnie, musiałam uzupełniać je sondą, wykałaczką i lakierem do stempli. 


Stemplowalam czarnym lakierem od BPS.


Mysza to już farbki akrylowe. Tym razem jej nieco zalotna wersja ;) A powstawała tak:



Użyłam

  • Odżywkę Maga Instant Rebuild
  • ChiodoPRO 21, 56
  • Essence 33 wild white ways
  • Farbki akrylowe
  • Płytkę to 37
  • Lakier do stempli BPS 
  • Stempel Clear


Dawno już tak nie było, ale fotki mani robiłam tuż przed zmyciem, w aż 5 dniu! Także wszystkie niedoskonałości wybaczcie. Jedyny plus to to, że mogłam sprawdzić trwałość lakierów, a ta jest naprawdę niezła, bo nawet końcówki paznokci nie ucierpiały za bardzo ;) No, chyba pora ciut je przykrócić ;)
 

Buziolki
Żaneta 



Dziękuję firmie ChiodoPRO 
za możliwość testowania produktów. 


22 komentarze:

  1. Mini jak żywa :) A szaraki wyglądają idealnie z prawie każdym innym kolorem. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mojej córci ;) Fajnie , że masz czas bawić się w malowanki bo świetnie Ci to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rowniez lubie szaraczki z innymi kolorami, a Minnie po prostu urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Myszka wyszła Ci świetnie :) Ten pomarańcz w towarzystwie szarości bardzo mnie do siebie przekonał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piąty dzień noszenia? W życiu bym nie powiedziała - wyglądają jak świeżo zmalowane.
    Takiego połączenia kolorystycznego dla Mini jeszcze nie widziałam :)
    Ps. tylko skracając pazury znów się nie zapędź tak jak ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no tym razem sie pilnowałam ;) Poszły tylko 4 mm 😘

      Usuń
  6. Mój Boże, no ja nie wierzę że ty to ręcznie malujesz! :O Nie-sa-mo-wi-te! <3 Uwielbiam twoje mani. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo :D Nie są idealne te malunki, cały czas sie uczę :)

      Usuń
  7. Długaśne masz już te pazurki :) Zdobienie śliczniutkie, wesolutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak to robisz, ale Twoje zdobienia są zawsze takie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, nie zawsze :) Ale dziekuje Ci bardzo 😘😘😘❤️

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger