Podwójny gradient z brokatem


Heloł :D  
Oj jakie ja mam ostatnio zaległości na Waszych blogach… Przepraszam Was bardzo, mam nadzieje, że w weekend uda mi się je nadrobić.   
Co prawda wyjeżdżam, ale biorę ze sobą lapka i czeka mnie sporo pracy przed wtorkowym wpisem, ale liczę na to ze znajdę czas na odwiedziny u Was :D
No ale do rzeczy…



Ostatnio było trochę szaleństw, to dziś nieco spokojniej :) Znów zachciało mi się szarości. Pierwotna wersja dzisiejszego mani wyglądała nieco inaczej. Na gradientach znalazły się białe stemple, ale średnio mi się spodobały. Postanowiłam wiec zmienić koncepcje i na jednym z paznokci zrobiłam po prostu odwrócony gradient z użyciem brokatów.


Zawsze bałam się cieniowania w ten sposób, to mój pierwszy – i na pewno nie ostatni – raz. To jest bajecznie proste, a efekt naprawdę fajny. Na szaro - biały gradient wykonany lakierami Maga przykleiłam paski, gąbką zrobiłam gradient w druga stronę. Na jeszcze mokry posypałam brokat biały i szary i na środku, opuszkiem palca je zmieszałam. Mam nadzieje, że wyszło – jak sądzicie? Jedyne co, to wydaje mi się, że brokatowy pasek powinien być ciut cieńszy...


Użyłam:
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 22, 3Z, 19Z (2016)
  • Brokaty – biały i szary
  • Top matujący Maga
  • Top CDN Vinylux
  • Szablony – paski



Życzę Wam miłego, słonecznego i bezwietrznego weekendu :)
Zajrzyjcie koniecznie na stronkę sklepu Maga - kilk - nowiutkie lakiery już tam na Was czekają :) Pamiętajcie o moim kodzie podczas zakupów ;)


U mnie premiera już we wtorek :)
Buziolki :)
Żaneta






Dziękuję firmie Maga Cosmetic Company 
za możliwość testowania produktów

28 komentarzy:

  1. Cudnie !!! I świetny gradient z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbieram szczękę z podłogi! :o Super zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie są, po prostu cudowne, nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio miałam dużo do nadrabiania, ale udało się ;)
    Bardzo przyjemny gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzies juz widzialam podobne mani. Swietnie Ci wyszlo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo to zdobionko jest dość popularne :) Dziekuję :D

      Usuń
  6. Wow to zdobienie wyglada oblednie kochana, Ty to masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh to się normalnie już nudzi, ile można same piękne mani oglądać?! :D Cudo! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Jakiej gąbeczki użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja lubię szarości! Piękny ten gradientowo-brokatowy pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda ten brokatowy gradient :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger