Siwy dym


Cześć Kochane :) 
Powiem tak – Asiulcowa jest hardcorowa :p Dopiero co, zakończył się jeden Jej projekt, a już rozpoczęła kolejny...
Zawsze, kiedy kończy się tego typu przedsięwzięcie, w duchu mówię sobie – wybaczcie szczerość – „wreszcie”. W końcu zmaluję to, co chcę, na kiedy chce itp. itd. I kiedy pojawia się nowy projekt, to nawet na niego nie patrzę myśląc „nie, nie, nie…!” . Kolejny etap, to typowa babska ciekawość „no dobra – zerknę choć na tematy”. A te -  jak wiadomo - są zazwyczaj tak rożne, że każdemu coś przypasuje. Z resztą, dziewczyny kreatywne są, wiec zagadnienia są też ciekawe ;)


No i tak mijały… godziny zanim się zdecydowałam :p Z resztą, gdy długo nic takiego, w znanej mi blogosferze się nie dzieje, to tęsknię i czekam :p Typowa baba - nie dogodzisz! :D
To, co mnie bardzo zachęciło to to, że Asiulcowa daje aż dwa tygodnie na jeden temat, wiec tak naprawdę jest całe mnóstwo czasu, by coś zmalować i realizować w tzw. "międzyczasie" własne plany :)


No i tak pierwszy tydzień, to chyba najtrudniejszy z tematów, który naprawdę niezwykle ciężko zinterpretować graficznie. Mi mgła przypomina jesienne wieczory kilka lat temu, kiedy to czekając po pracy na tramwaj, obserwowałam na tle ciemnego nieba obłoki mgły, szybko przesuwające się nade mną… Taki mroczny klimat, który bardzo lubię. I tak właśnie chciałam tę mgłę namalować…
No – nie pykło – wyszedł siwy dym, który może przypominać też kiepskiej jakości marmurek ;) Hehe ;)


Bazą do mojego zdobienia był czarny lakier Maga, a na nim po prostu blur zrobiony białą farbką. Całość obramowałam czarnym lakierem przy pomocy pędzelka.


Na środkowym paznokciu nieco ozdób dla urozmaicenia. Nie zabezpieczałam ich, więc tym razem bulion szybko odleciał, co na wielu fotkach jest widoczne. 


W sumie miałam zdobienia nie puszczać, ale pomyślałam – jest inne, mroczne, a czasu mam nieco ostatnio mniej na nowe malowanki, bo na moich paznokciach ląduje teraz coś innego niż zdobienia :p to wrzuciłam.


Do zdobienia użyłam
  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 23
  • Białą farbkę akrylową
  • Cyrkonie i bulion
  • Top CDN Vinylux

Mam w sumie jeszcze jeden pomysł na mgliste mani – dość bardziej oczywisty, ale nie mam pojęcia, czy się z nim wyrobię.
Bierzecie udział w projekcie Asiulcowej?
Jak Wy byście zinterpretowały mgłę? Jestem bardzo ciekawa :D
Pozdrawiam :)
Żaneta


Dziękuję firmie Maga Cosmetic Company 
za możliwość testowania produktów

22 komentarze:

  1. O kochana mnie tam bardzo przypominaja mgle :D Ja rowniez lubie takie mgliste poranki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna interpretacja mgły ;-) Jak dla mnie bomba! Zdobienie super :) Ja również będę brać udział w tym projekcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słonko :) Bardzo się cieszę :D Już nie mogę doczekać się Twoich zdobień! <3 :*

      Usuń
  3. Mi się podoba :P. Wydaje mi się czy zmieniłaś kształt paznokci? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :D Być może zdobienie je przekłamało... Cały czas mam takkie same ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajne, nawet jak mgła wygląda jak marmurek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też biorę udział, ale cały czas się zastanawiam co by tu zmalować. Mam pewien zamysł, ale kompletnie nie wiem czy my wyjdzie ... zobaczymy ;) Twoja interpretacja bardzo mi się podoba! A biżuteryjny dodatek jak zawsze urozmaica całość i cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słonko :) Już nie moge sie doczekać co Ty wyczarujesz :D

      Usuń
  6. Wyszło super, klimatycznie, trochę na Halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! :O No zatkało mnie, jakie one piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdobienie! Te ozdoby nadają paznokciom boliwoodzkiego charakteru. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mgła wyszła Ci super! Ogólnie zdobienie bardzo moim klimacie ;-) No i piękne jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego miałaś nie puszczać, skoro wyszło tak pięknie?
    Wiesz, moją pierwszą myślą był właśnie taki dym... Jednak musiałam się jeszcze wpasować w temat inspiracji :p
    To zdjęcie z dymem jest cudowne *.*
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger