Skórzane paznokcie


Hej :D  
Przyrzekam… tego posta miało nie być ;) 
Miałam wrzucić jedną fotkę na FB - tak jak Wam ostatnio obiecywałam - i… czekać cierpliwie na hejt :p

Dlatego też fotek jest mało... 


"Zdobienie" pewnie wielu z Was nie przypadnie do gustu, ale jest inne, postanowiłam więc jednak posta napisać. Mani wymaga obszerniejszego komentarza, więc pokaleczę Wasze oczka :p


Z resztą, zbliża się Halloween – mi zupełnie nie w głowie w tym roku to "święto". Ale oglądanie przerażających paznokci mi nie przeszkadza. Mam nadzieję, że Wam też :p

No dobrze, a jak wogóle DO TEGO doszło?!
Kilka dni temu zobaczyłam na jednej z paznokciowych grup pytanie o to, jak zrobić skórzane paznokcie. W sieci jakiś czas temu pojawił się również poniższy filmik:



Maję Sablewską uwielbiam, i jak wiecie miałam okazję poznać Ją osobiście podczas See Bloggers. Zainspirowała mnie, co tu dużo mówić. Tym bardziej, że styl taki mój, kiedyś wiecznie byłam cała w ćwiekach i skórach ;) Trend ten ponoć wraca, a skóra pod każdą postacią ma być bardzo modna - cieszę się :D 


Wyłapany kadr z filmu jakoś jednak nie oddaje (jak dla mnie) efektu skóry na paznokciach.  Moim zdanie zwykła zmatowiona czerń da takie wykończenie...


Ale ten prezentowany na zdjęciach przez Mistero Milano efekt, nawet mi się podoba :) 


Ale wiadomo – to hybryda - nie dla mnie ;)

Zaczęłam wertować więc internet w poszukiwaniu odpowiedzi jak zrobić skórzane paznokcie tradycyjnymi lakierami…



Na kilku stronach spotkałam się z sypaniem soli na tradycyjny mokry lakier, ale efekt mi się nie spodobał - spróbowałam... Widziałam też kilka lakierów, które dają efekt skóry na paznokciach i tu najbardziej przypadł mi do gustu lakier Givenchy – jest świetny - wiecie może gdzie takowy znaleść? Pozwoliłam sobie podkraść parę zdjęć z bloga sandraterka.blogspot.com  


 
Ale jak to ja… Musze mieć tu i teraz, a że kombinować uwielbiam, to wzięłam do reki moje lakierki i wykombinowałam taką pomarszczona skórę 😝
To śmiesznie proste: 

  1. Malujemy paznokcie na czarno
  2. Nakładamy matowy top
  3. Zanim zupełnie wyschnie przyciskamy delikatnie a la skórzany materiał do paznokcia by odbić w nim fakturę skóry
I mamy skórzane paznokcie :D
Ale...


Ja poszalałam i postanowiłam wykorzystać właściwości wysychającego lakieru – te plastyczne - zrobiłam skórę pomarszczoną… Po wyschnięciu lakieru, ale przed uzyskaniem jego całkowitej twardości zsuwałam delikatnie lakier robiąc fałdki - tak jak to pewnie niejedna z Was zrobiła w życiu niechcący, myśląc że lakier jest suchy ;) Ot – taka prościzna :p
Nakręcałam nawet filmik, ale niestety wyszedł średnio więc sobie darowałam . Jak będziecie chciały pokażę Wam to na wzorniku nagrywając jeszcze raz ;) 


Serdeczny paznokieć zalatuje lekko fetyszem ;) To rajstopka, kółeczko (ja miałam złote wiec przemalowałam na srebrno – jakoś tak bardziej mi pasowało). Przewlekłam przez nie paski lakieru wykonane uprzednio na macie. Na to trafiły cyrkonie. Wiem, powinny być ćwieki, ale takich malutkich nie miałam ;)



Użyłam

  • Maga Instant Rebuild
  • Maga Diamond 0,23
  • Top matujący Maga
  • Cyrkonie, kółeczko, kawałek skórzanego materiału
  • Cien Metallic 6 (do pomalowania kółeczka)

Mam nadzieje,
że Wasz lincz za to mani będzie delikatny, niczym z Grey’a 😜

Pozdrawiam
Żaneta





Dziękuję firmie Maga Cosmetic Company 
za możliwość testowania produktów

29 komentarzy:

  1. Ja pierdziu - Ty to masz pomysły! Na prawdę - wielkie brawa za kreatywność! Skórzane paznokcie b. ciekawe, ale serdeczny to mistrzostwo - przewlekane paseczki lakieru - w życiu bym na to nie wpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochanie :) Ja to myśle, że mam nierówno pod kopułką :p

      Usuń
  2. Mega <3 Mnie bardziej niż Grey (nie czytałam/nie oglądałam) kojarzy się z rockmenką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez bym chciała miec taka glowe pelna pomyslow jak Ty! :). Swietnie wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana, ale to czasem żyć nie daje, a już nie masz pojęcia jakie problemy może sprawiać w pracy... 100 pomysłów na minutę jest bardzo pożądana przez pracodawcę, ale przez wspołpracowników niekoniecznie...
      Dziękuje Ci bardzo 😘

      Usuń
  4. Kochana Ty to jestes kreatywna, podziwiam i zazdroszcze. Bardzo rockowe pazurki ;) Lubie taki fetysz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, wiem Kochana, mieszkaliśmy przecież razem ;p

      Usuń
  5. Jesteś geniuszem i jeszcze piszesz, że może nam się nie podobać? Jest super! *.*
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę myślałam, że sie nie spodoba :) Dziekuje Ci bardzo ❤️

      Usuń
  6. A dlaczego spodziewasz się hejtu? Paznokcie są genialne! Podobają mi się okrutnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak na zdrowy rozsądek - kto by pomyślał, że komus spodoba sie podciągamy lakier?! :p Nie masz pojęcia jak sie śmiałam jak je robiłam :D W domu chyba z 10 razy sie pytałam "serio-wrzucac je?!" Juz mnie dosc mieli. "Opublikuj" kliknęłam z zaciśniętymi powiekami i płakałam ze śmiechu. Serio 😂

      Usuń
  7. bardzo fajne pazurki wyszly takie drapiezne

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie jakoś ten efekt nie przekonuje. :) Jak zawsze pięknie są wykonane, ale jakoś tak nie "czuję" ich. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego Kochana robię tak różne paznokcie :) Żeby każdy znalazł coś dla siebie 😘❤️

      Usuń
  9. Ja bardzo chętnie zobaczę filmik z tym jak zrobić taką skórę - mimo że prawdopodobnie i tak mi się ta wiedza nie przyda bo używam hybryd a nie tradycyjnych lakierów... no ale co mi tam :)
    Zdobienie ciekawe :D Nie zlinczuję Cię - czytałam całą serię Grey'a i nawet mi się podobało - więc paznokciom w tym klimacie powiem "czemu nie?" ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zainwestować we wzorniki ;) Ja takie klimaty uwielbiam, Greya też :p

      Usuń
  10. Wspaniały efekt. Obserwuję Panią tu jak i na instagramie i zazdroszczę(oczywiście w pozytywnym znaczeniu) pięknych,długich paznokci oraz kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i dziękuję ślicznie ❤️ Proszę mi nie paniać bo się strasznie staro czuję :D 😘

      Usuń
  11. Genialny pomysł! Dobrze, że pokazałaś to zdobienie :-) Może będzie z tego nowy trend "BDSM nails" :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, może :D Fajnie byłoby być prekursorką trendu :p
      Na IG funkcjonują #fetischnails i #hardcorenails ale za nic nie oddają klimatu :D
      Dzięki Słonko 😘

      Usuń
  12. no no takie drapieżne, supcio pomysł, bo chyba pierwszy raz widzę taki efekt

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger