Gwiazdy na pastelach


Cześć :D  
Ha – udało mi się wykonać jeszcze jedno mani na ostatni temat projektu Asiulcowej – PASTELOVE.  
I to zdobienie jest na pewno „bardziejsze” niż poprzednie. Kolorowe, bardziej wiosennie, niż zimowe ;)


Użyłam tu wyłącznie pastelowych lakierów i w większości są to lakiery Miss Sporty. Jedynie fiolet to Essence. Lakierami wykonałam na akcentowanych paznokciach pionowy gradient, wzorki to farbka akrylowa, a środki gwiazdek, to delikatny brokatowy lakier Maga – Złoto dla zuchwałych.


Role główną jednak w zdobieniu gra motyw, który robi bardzo dużo dziewczyn :) 
Ja spytałam Was na Insta Story, na swoim instagramie - KLIK, czy w zdobieniu powinnam użyć słynnych gwiazdek, czy może odmiennie – serduszek na zbliżające się Walentynki?


Oto Wasza decyzja:


Jak widzicie zdecydowana większość z Was wybrała gwiazdki.
Serduszka robiły furorę pod koniec głosowania, więc niedługo postaram się również zrobić podobne mani właśnie w wersji z serduchami, choć w nieco innej kolorystyce.


Dość szerokie obramowanie paznokci robiłam farbką, ale warto końcówki pociągnąć czarnym lakierem - farbki niestety , mimo zabezpieczenia - bardzo szybko się ścierają. 


Koraliki na łańcuszkach robiłam drobniutką sondą. Zawsze miałam jednak problem, by farbką zrobić idealnie okraglutką kropkę. Znalazłam na to sposób - farbkę bardzo rozcieńczyłam wodą - kropki wtedy robi się naprawdę łatwo :)


Motyw ten po raz pierwszy zobaczyłam u Kaji z NAILepsze Kaja Krzynowek, której pracą sie zainspirowałam. Wreszcie podpisana praca, łatwo więc dotrzeć do jej autorki :D
Swoją drogą polecam zajrzeć na profil. Ta dziewczyna wyprawia niesamowite cuda na pazurach - klik.


Moje mani zdecydowanie nie dorasta do macierzy pracy Kaji, ale musiałam zrobić to śliczne zdobienie 😍


Użyłam:
  • Lovely nail growth
  • Miss Sporty 6181,5250,7032
  • Essence the gel 21 a whisper of spring
  • Maga 11Z(2018)
  • Czarna farbka akrylowa Madisi
  • Top matujący Lovely
  • Pędzelek, sondę, gąbkę do gradientu


Zdobienie podobało mi się bardzo i z chęcią nosiłabym je długo, ale mam jakiś szalony wysyp pomysłów ;)
Więc do następnego sklikania :D
Pozdrawiam
Żaneta 

27 komentarzy:

  1. Powiem tak - chyba najpiękniejsze zdobienie jakie ostatnio widziałam! Serio - jestem w nim normalnie zakochana. Motyw łańcuszków podoba mi się od dawna, ale to jak je połączyłaś z pastelowymi gradientami to mistrzostwo ♥ Ja dopiero co zmalowałam "blurowe" zdobienie na projekt - mimo, że było tyle czasu jakoś się nie wyrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku ale mi miło 😊 Dziękuję Gosiu 😘 A bo to już tak jest. Niby dużo czasu a leci jak głupi ;)

      Usuń
  2. Żanetko! Po raz kolejny przechodzisz sama siebie! Cudo! :) Mnie osobiście bardzo podoba się to Twoje zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, ale mi sie podoba. Jak bede miala kiedys okazje, to wykonam cos podobnego, bo w koncu mam pasujące lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Ten motyw jest przesłodki ⭐️⭐️⭐️❤️

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądają te kontury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pastelowe kolory, robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jak każde Twoje zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucy bardzo bardzo 😘😘😘❤️

      Usuń
  7. jestem zachwycona, uwielbiam motyw gwiazdek ;) ja dopiero wrzuciłam khaki, takie mam zaległości, że może do wiosny się wyrobię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez byłam dzień po terminie, ale wcześniej na szczęście byłam na czas... Ja strasznie żałuje, że nie mam zapasów, muszę przysiąść któregoś dnia i narobić trochę bo pomysłów mam wiece niż czasu ;)

      Usuń
  8. Cudowne, tyle powiem. 😍 Jak tylko mi paznokcie urosną jakoś porządnie, to zgapiam! D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgapiaj, Zgapiaj! Warto bo są słitaśne ;) Dzięki Skarbie 😘

      Usuń
  9. Mani idealne! I wcale nie odbiega od oryginału - oba perfekcyjnie wykonane ♥ Jesteś mistrzem ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj odbiega... Nie jestem w stanie równać się z Kają... Do macierzy Jej nie dorastam!!!
      Ale bardzo się cieszę, że Tobie się podoba :D Dziękuję Kochana 😘😘😘

      Usuń
    2. Mylisz się, jesteś niesamowita! Szacun ♥

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger