Duochrome valentines




Cześć :D 
Walentynki tuż tuż, a ja mam tyle pomysłów, że za nic w świecie nie zdążę Wam ich pokazać… Czekają na mnie 2 projekty, za które wreszcie muszę się wziąć…



Dziś serduszka w bardzo nietypowej odsłonie. Tak naprawdę trzeba się trochę natrudzić by niektóre dojrzeć. Całość mani utrzymana jest w dość mrocznej kolorystyce, a wszystkie paznokcie mają w sobie duochromowy charakter fioletu z zielenią.  


Paznokcie serdeczny i mały to duochrom od Magi. Więcej o tym lakierze pisałam w poście tu. Dwie warstwy bez żadnej bazy. 



Serdeczny paznokieć ostemplowałam czarnym lakierem Kads motywem serduszek z płytki Moyra celebration.


Paznokieć środkowy to jeden z moich najnowszych nabytków – duomagnetyk od El Corazon. Tu pasujący do poprzednika kolorystycznie w odcieniach fioletu i zieleni. Lakier ten bezwzględnie wymaga czarnej bazy bo krycie jest fatalne. Ja użyłam jednej warstwy czarnego lakieru Maga i dwóch warstw magnetyka. Paznokieć ostemplowałam wymienionym już wyżej duochromem od Magi.


 
Na pazurkach wskazującym i kciuku widzicie p2 Sand – piękny piaskowiec kupiony na jednej z blogowych wyprzedaży. Ja jestem w nim absolutnie zakochana. W buteleczce lakier również wygląda na duochrom, spójrzcie:



Niestety po pomalowaniu gubi swoje fioletowe nuty, ale i tak efekt jest nieziemski. Lakier kryje po dwóch warstwach, wysycha na mat wypełniony tysiącem mieniących się zielonych drobinek. Ja lakier pokryłam nabłyszczającym topem, by wydobyć z niego piękny błysk. Poniżej wersja bez oraz z topem:



Użyłam:

  • Lovely nail growth
  • Maga Diamond 23, M-Ray R1
  • El Corazon Kaleidoscope Magnetic nail polish "Cat's eye" "Duo Magic Cats" №Mur-72 9 
  • p2 Sand Style 090 opulent
  • Czarny Kads do stempli
  • Płytka Moyra 09
  • Top Sally Hansen Insta Dri, stempel clear


Jak Wam się podoba takie duochromowe szaleństwo?
Pozdrawiam
Żaneta 



16 komentarzy:

  1. Świetne! Podoba mi się takie wydanie serduszek - nie przesłodzone. A kolor Magi i El Corazone dobrane idealnie - początkowo myślałam, że to ten sam lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) One są identyczne!!! Dzięki Słonko 😘

      Usuń
  2. Mam ten lakier Magi - wyglada super, ale szybko odpryskuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam trzeci dzień na paznokciach i nie mam nawet startych końcówek...

      Usuń
  3. Piękne paznokcie! I ten lakier... w życiu nie pomyślałabym, że to zwykły lakier. Sądziłam, że to jakiś pyłek. Ale efekt jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest nieziemski 💜💚💜💚💜
      Dziękuję 😘

      Usuń
  4. Jak masz za dużo pomysłów, które chcesz pokazać to maluj je na wzornikach! :) Albo na tipsach! :) Kiedyś nie sądziłam, że będę tak robić, a teraz nie wyobrażam sobie inaczej - zwłaszcza kiedy nie mam czasu.
    Zdobienie super! Takie oryginalne kolorystycznie jeśli chodzi o motywy walentynkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Słonko 💜💚💜
      Najgorzej że ja chce wszystkie mieć na paznokciach 😉

      Usuń
  5. Taka walentynka z pazurem, podoba mi się. 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby takie nieoczywiste te kolorki, ale jednak widc w nich Walentynki <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach jakie cudeńka - i fajnie, że nie wszystkie zdobienia walentynkowe są w kolorystyce różowo-czerwonej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana 😘
      No nietypowo poleciałam 😉

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz - dzięki temu wiem, że jesteście ze mną i razem tworzymy tego bloga! Jest to też dla mnie ogromna motywacja do pracy :) Komentarze proponujące obserwację za obserwację nie są mile widziane. Nie reklamuj się. Jeśli spodoba mi się u Ciebie - na pewno z Tobą zostanę....

Copyright © 2016 snaily , Blogger